Utilizarea serviciilor Pro Eco Clean reprezintă acordul clientului cu clauzele afișate mai jos și pe www.proecoclean.ro, acord considerat a fi acceptat în momentul emiterii bonului fiscal. Ca masură suplimentară, personalul de la recepție poate solicita semnatura clientului pe bonul de comandă, ca semn de acceptare a clauzelor afișate mai jos și pe www.proecoclean.ro și a procesării articolului pe proprie răspundere.
Înainte de a preda articolele către prestator, clientul este obligat să verifice ca acestea să nu conțină bani, bijuterii, accesorii și alte bunuri de valoare. Orice pretenție cu privire la acestea, NU va fi luată în considerare după predarea articolelor către prestator.
Clientul este obligat să transmită prestatorului detalii despre starea fizică a articolelor ce urmează a fi prelucrate (stadiul de degradare, defecte, existența unor pete și originea acestora, alte informații necesare procesării corecte a articolelor predate).
Pro Eco Clean își rezervă dreptul de a refuza articolele ce prezintă un grad de uzură avansat, emană mirosuri dezagreabile, au un aspect respingător sau prezintă factori de infecție.
Îngrijirea articolelor se face pe baza instrucțiunilor de pe etichete.
Articolele fără etichete cu instrucțiuni de întreținere stabilite de producător, se primesc pentru prelucrare NUMAI pe răspunderea clientului și cu acordul scris al acestuia.
O uzură de minim 30% față de starea inițială a articolelor predate la Pro Eco Clean, este acceptată de ambele parti.
În urma prelucrării articolelor din blană naturală, piele, cojoace, acestea se pot rupe (pielea nu a fost tăbăcită corespunzător), pot suferi modificări de culoare, pete (pielea nu a fost vopsită corespunzător), sau alte deteriorări cauzate de un material sau finisaj necorespunzător din fabricație, motiv pentru care prestația acestor articole se va face NUMAI pe răspunderea și cu acordul scris al clientului.
De asemenea, articolele care conţin inserţii sau aplicaţii din piele sau blană naturală, se vor prelucra NUMAI pe răspunderea şi cu acordul scris al clientului.
Dacă în urma prelucrării articolelor conform indicațiilor de pe etichete, articolele prelucrate își modifica dimensiunile, se deteriorează din cauza unor vicii ascunse (insuficienta rezistență a țesăturii, cusăturii, căptușelilor, imprimeurilor sau a culorilor, defecte de fabricație, defecte anterioare, informații greșite pe etichete, etc) sau se dezlipesc/deteriorează accesoriile (nasturi, catarame, fermoare, pernițelor de umeri, obiecte decorative aplicate sau cusute, etc.), Pro Eco Clean nu își asumă răspunderea pentru daunele cauzate.
Pro Eco Clean nu își asumă răspunderea pentru pierderea nasturilor, cateramelor, fermoarelor, pernițelor de umeri, a ornamentelor și a altor accesorii.
Deoarece scoaterea petelor nu este posibilă în toate cazurile, Pro Eco Clean nu își asumă răspunderea pentru petele care nu pot fi scoase în urma procesului de curățare. Aplicarea cu insistență a soluțiilor profesionale de curățare poate duce la deteriorarea țesăturii. Dacă clientul dorește aplicarea repetată a soluțiilor profesionale de curățare, se va face doar pe răspunderea și cu acordul scris al acestuia.
Dacă clientul solicită curățarea/spălarea/călcarea articolelor într-un mod contrar instrucțiunilor de pe etichetă sau opiniei prestatorului, acest lucru se va face pe răspunderea și cu acordul scris al clientului pe bonul de comandă.
Nu ne asumăm răspunderea pentru articolele deteriorate aduse la procesat.
Pro Eco Clean se dezice de orice responsabilitate, cu excepția cazurilor de furt sau neglijență gravă.
Dacă articolul este pierdut/ deteriorat grav din cauza neglijenței prestatorului sau furat din unitate, clientul va fi despăgubit cu de 5 (cinci) ori contravaloarea serviciului pentru articolul respectiv, în maxim 30 de zile de la constatare. În cazul în care se vor achita despăgubiri către client, acesta va renunța la alte pretenții iar articolul va rămane în proprietatea Pro Eco Clean.
Pentru articolele neridicate în termen de 10 zile (inclusiv termenul de ridicare), se percepe o taxă de magazinaj de 1 leu/zi pentru fiecare articol. Obiectele neridicate în termen de 30 zile (inclusiv termenul de ridicare) se vor considera abandonate și vor fi donate unor organizații non-profit.
Termenul pentru prestarea serviciilor se stabilește în funcție de sezonalitate, procedeul de curățare-spălare, solicitarile clienților, croitorie-retuș, gradul de murdărie/ numărul de pete, accesoriile aplicate și capacitatea de procesare a punctului de lucru. Termenul de prelucrare va fi adus la cunoștință clientului de către personalul de la recepție și va putea fi prelungit dacă în procesul de curățare-spălare/croitorie-retuș se întâmpină probleme care nu au putut fi anticipate la predarea articolelor.
Deși vom face tot posibilul pentru a respecta termenele de predare convenite, Pro Eco Clean nu este răspunzătoare de întârzierile datorate unor cauze de forță majoră (lipsa energiei electrice, a apei, a gazului, depășirea capacității de producție, etc).
Dacă un client dorește prestarea unui serviciu în regim de urgență, se percepe o taxă suplimentară de 30% din valoarea serviciului prestat.
Clientul are obligația să verifice, în momentul ridicării comenzii, atât numărul articolelor ridicate, cât și calitatea serviciilor prestate. Eventualele obiecțiuni se fac numai în momentul ridicării articolelor, acestea putând rămâne în unitate înregistrate ca retur. Orice reclamație ulterioară NU va fi luată în considerare.
Restituirea articolelor se face prin prezentarea bonului fiscal în original, a mesajului SMS primit pe telefonul clientului sau pe baza datelor clientului din baza noastră de date. În cazul în care o persoană este delegată pentru ridicarea articolelor, se confirmă identitatea și telefonul persoanei care ridică comanda.